به گزارش ایرنا، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی، روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: فصل شیدایی، هنری فاخر، ارزشمند و پرمخاطب است و امروز با توجه به اینکه هجمه دشمنان به مقدسات اسلامی بیش از گذشته شده است بنابراین می توان با اجرای این نمایش شبهه های احتمالی ایجاد شده در ذهن و فکر مردم به ویژه جوانان و نوجوانان را برطرف کرد.
وی با تاکید بر اینکه دشمنان تلاش دارند فضای فرهنگ اسلام در جامعه و میان مردم را با القائات مسموم، تحت تاثیر قرار دهند، اظهار داشت: در حال حاضر هجمه دشمنان دین و قرآن به سمت ایران اسلامی است و بنابراین با توجه به خلاء های فرهنگی، تصمیم براین شد تا این برنامه فرهنگی پرمخاطب و تاثیرگذار (نمایش فصل شیدایی) که در استانهای دیگر موفق بوده است در زنجان نیز بر روی صحنه رود.
طهماسبی با اشاره به اینکه این نمایش تاکنون در 15 استان به نمایش درآمده و با استقبال بالایی نیز مواجه شده است افزود: تلاش شد تا در اجرای نمایش فصل شیدایی در زنجان، از ظرفیت دستگاه ها و نهادها استفاده شود و با روحیه جهادی و کمترین هزینه، این برنامه فرهنگی و مذهبی برگزار شود.
جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، زیرساخت ها و مقدمات کار برای اجرای این نمایش فراهم شده است، گفت: به منظور اجرای هرچه بهتر و مناسب نمایش فصل شیدایی در زنجان، جلسات مختلفی برگزار شده است و امکانات مهنا 'مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی' با 12 دستگاه تریلر به زنجان انتقال یافته است.
طهماسبی افزود: حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر، تبعیت از ولایت فقیه، معرفی شهدا زنجان، ترویج فرهنگ دفاع مقدس، زندگی انقلاب و اسلامی، کسب و کار حلال، راستگویی، صداقت و امانتداری و توسل به ائمه اطهار، بخش از اهداف این نمایش خواهد بود.
وی برای جذب و جلب مخاطب نیاز به تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب است، اظهار داشت: رسانه های زنجان می توانند در این بخش از کار، سپاه و عوامل اجرایی این نمایش را در جذب مخاطب یاری دهند تا میزان استقبال بیشتر شود.
طهماسبی با بیان اینکه در ورودی نمایش فصل شیدایی، نمایشگاهی نیز با غرفه های متعدد برپا خواهد شد و برای امنیت و آرامش و تسهیل در آمد و شد تماشاگران نیز، تدابیر لازم اتخاذ شده است.
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه این استان با جدیت هرچه تمام در پای کار است و در این نمایش که یک کار فرهنگی و هنری، بسیار فاخر، مهم، بزرگ و اثرگذار است، هنرمندان رویدادهای مهم تاریخ اسلام از جمله هبوط حضرت آدم (ع)، ورود کاروان امام رضا (ع) و حدیث سلسله الذهب، شهادت حضرت علی (ع)، شهادت حضرت رقیه و حضرت فاطمه الزهرا (س)، واقعه کربلا و غدیر و مباهله و همچنین صحنه هایی از تاریخ معاصر ازجمله انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم را به تصویر خواهند کشید.
نمایش فصل شیدایی از پنجم مرداد سالجاری به مدت 10 شب (از ساعت 20:30 به مدت یک ساعت و 45 دقیقه) در فضایی روباز و در جوار جمعه بازار شهر زنجان واقع در انتهای کوی فرهنگ (علی آباد) به روی صحنه می رود و حضور علاقه مندان نیز به صورت تهیه بلیت رایگان خواهد بود.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.