محسن شهبازی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هجوم عده ای از صاحبان خودرو در پی این شایعات به جایگاه های سوخت، مصرف بنزین را از حالت عادی خارج کرده و باعث این موضوع شد.
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: با توجه به نیاز برخی جایگاه ها داران در شهرستان ها به سوخت رسانی، در حال تامین سوخت بنزین برای شهرستانهای استان جهت ارائه خدمات به همشهریان هستیم.
شهبازی تصریح کرد: هیچ مشکل خاصی در تامین سوخت نداریم و نیروهای این مجموعه با تمام قوا برای رفاه حال هم استانی ها در حال تلاشند.
وی اظهار داشت: از مردم زنجان تقاضا می شود، از آوردن ظروف اضافی برای پر کردن بنزین به جد خودداری نمایند، چرا که علاوه بر خطر آتش سوزی و امثالهم در زمان سوخت گیری، از نظر قانونی نیز این کار ممنوع است.
سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: از همه همشهریان انتظار می رود آرامش خود را حفظ و اخبار مرتبط به قیمت گذاری سوخت و سایر اخبار مشابه را از منابع موثق دریافت کنند.
به گزارش ایرنا، امروز در پی بروز برخی شایعات مبنی بر گران شدن سوخت و 2 نرخی شدن آن توسط دولت، برخی از مردم بدون توجه به منبع خبر و اطلاع از صحت و سقم آن، به جایگاه های سوخت هجوم آورده و باعث رکورد زدن مصرف 2 برابری بنزین نسبت به دیروز شده و سبب اتمام سوخت در بیش از پنج جایگاه در استان شدند.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.