به گزارش ایرنا، حمید میرزایی فرد روز چهارشنبه ضمن حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز زنجان و بازدید از این مرکز، افزود: برای حفر چاه جدید، نصب منسوبات و انتقال آب به شهر قیدار حدود هفت میلیارد ریال هزینه شد.
وی ادامه داد: طی چند سال گذشته شهروندان قیداری با مشکل کمبود آب دست و پنجه نرم می کردند که با اقدام انجام شده، موضوع تامین آب شهر قیدار برای دست کم 10 سال آینده تضمین می شود.
فرماندار خدابنده ضمن قدردانی از همراهی و همکاری اهالی روستای گوندره برای حفر چاه آب در اراضی این روستا برای جبران کمبود آب شهر قیدار، گفت: تامین آب آشامیدنی یک اولویت مهم است و همه باید نسبت به این موضوع دغدغه داشته باشیم.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان خدابنده نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه کمبود آب در شهر قیدار منجر به اجرای زمان بندی مصرف برای شهروندان به ویژه در فصل گرما شده بود، گفت: اکنون با بهره برداری از چاه جدید، مشکل تامین آب در شهر قیدار رفع شد.
ابراهیم جوان کیا افزود: چاه جدید حفر شده 210 متر عمق دارد و با بهره برداری از آن، شمار چاههای تامین کننده آب آشامیدنی شهر قیدار به سه حلقه رسید.
وی از شهروندان خواست تا با صرفه جویی و مدیریت در مصرف آب، مجموعه آب و فاضلاب شهری را در ارئه خدمات مطلوب یاری دهند.
شهر قیدار مرکز شهرستان خدابنده است و حدود 40 هزار نفر جمعیت دارد.
7312/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.