به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان مسدود سازی 17 هزار حلقه چاه آب غیرمجاز در کشور را از برنامه های وزارت نیرو در سالجاری عنوان کرد و افزود: با ادامه این روند، مسدودسازی تمامی چاه های آب غیرمجاز در کشور حداقل 20 سال طول خواهد کشید.
استاندار زنجان با اشاره به برداشت 700 میلیون مترمکعبی از منابع آبی استان درهر سال، افزود: 312 میلیون مترمکعب برداشت از چاه های غیر مجاز و 150 میلیون مترمکعب از آن هم اضافه برداشت چاه های مجاز است.
درویش امیری تاکید کرد: آیا با این وضع مصرف بی رویه از منابع آبی، برای 20 سال آینده چیزی از منابع آبی باقی خواهد ماند؟
وی با تشریح مشکلات عمده استان در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی، امنیتی، سیاسی و عمرانی، اظهار داشت: بیش از 50 مورد از مشکلات و چالش های مهم استان را شناسایی کرده و اقداماتی هم در بعضی موارد انجام داده ایم.
درویش امیری با تبیین شرایط کشور در حوزه اقتصادی، خاطرنشان کرد: به مدیران دستگاه های استان ابلاغ شده تا مشکلاتشان را پیش بینی، پیشگیری و برای مردم اطلاع رسانی کنند.
استاندار زنجان گفت: مبارزه جدی و همه جانبه با فساد اقتصادی و سالم سازی کشور در این زمینه، باعث جلب اعتماد مردم و جبران بی اعتمادی های گذشته می شود.
وی با بیان اینکه اعتماد عمومی سرمایه ملی است، افزود: مردم سرمایه اصلی کشورند و از بی عدالتی، بی اخلاقی و بد اخلاقی های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی رنج می برند.
درویش امیری با بیان اینکه اوایل این هفته شرایط امروز جامعه را برای مدیران استان در قالب جلسه هم اندیشی تبیین و تشریح کردیم، گفت: از مدیران خواسته شد تا امسال روح خدمتگزاری را در مجموعه نظام اداری افزایش دهند.
استاندار زنجان با تبیین دغدغه های رهبر معظم انقلاب درباره وضعیت امروز کشور، تاکید کرد: همه ما با وحدت و دست در دست یکدیگر به ظرفیت های بالای کشور برای عبور از این شرایط اعتقاد داریم.
وی تصریح کرد: همه مسئولان استان نسبت به درایت رهبر معظم انقلاب برای اداره امور حکومتی احترام و باور قلبی دارند.
به گزارش ایرنا، شورای اداری استان زنجان روز سه شنبه با حضور حجت الاسلام علوی، وزیر اطلاعات و اعضای شورای اداری استان برگزار شد.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.