رئیس اداره بهزیستی شهرستان زنجان گفت: نمایشگاه توانمندی های معلولین، زنان سرپرست خانوار و معتادین بهبودیافته با شعار توانمندسازی در زنجان دایر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا  از زنجان، نمایشگاهی از توانمندی‌های جامعه هدف بهزیستی استان زنجان از 21 تا 27 تیر در کارخانه کبریت زنجان دایر شده است.

منافی با اشاره به اینکه نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی های جامعه هدف دایر شده است، گفت: در این نمایشگاه آثاری از هنرهای دستی معلولین، زنان سرپرست و معتادین بهبودیافته به نمایش درآمده است که انسان با دیدن آن به وجد می آید.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 35 موسسه غیردولتی در قالب مراکز توانبخشی روزانه و شبانه، مراکز همیار زنان سرپرست خانوار و جمعی از موسسه وابسته به بهزیستی حضور دارند.

رئیس بهزیستی شهرستان زنجان گفت: از مردم دعوت می‌کنیم تا با حضور در نمایشگاه و خرید این محصولات موجب دلگرمی جامعه هدف بهزیستی شوند.

وی به توانمندی‌های این افراد اشاره کرد و گفت: بازدید و خرید این محصولات انگیزه‌ای برای این افراد است تا تلاش خود را برای توانمندسازی چندبرابر کنند.

نمایشگاه توانمندی‌های جامعه هدف بهزیستی دیروز با حضور استاندار زنجان افتتاح شد و به مدت یک هفته در معرض دید عموم قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.