به گزارش ایرنا، علی محمدی روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران استان افزود: بر این اساس 2 سوم هزینه ها در بخش درمان غیر مستقیم و یک سوم دیگر آن در بخش مستقیم هزینه می شود.
وی اظهار کرد: هم اکنون کارهای متعددی در راستای خدمات رسانی مطلوب در حوزه درمان تامین اجتماعی در استان انجام می شود که شبانه روزی شدن درمانگاه شفای ابهر و 2 شیفته و تخصصی کردن درمانگاه شهدای خرمدره از جمله اقدامات است.
محمدی افزود: زمین مورد نیاز برای ساخت درمانگاه تامین اجتماعی دندی نیز اختصاص داده شده که از نیازهای مردم این منطقه بوده است و طبق برنامه ریزی ها اجرا خواهد شد.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: برای ارائه خدمات بهتر همه دستگاه های متولی امر ملزم به استقرار میز خدمت شده اند که این مهم در مدیریت درمان تامین اجتماعی نیز تا یک ماه آینده مستقر خواهد شد.
وی بیان کرد: افزایش تعداد تخت های بیمارستانی از جمله کارهای مهم مدیریت درمان این استان است و تحقق این مهم به زمان بیشتری نیاز دارد که خدمات رسانی را مطلوب خواهد کرد.
محمدی افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان برای تامین نیروی متخصص مورد نیاز خود در مراکز ملکی کارهای متعددی را انجام داده که جراحی اعصاب، گوش و حلق بینی طی سال جاری در بیمارستان امام حسین(ع) را ایجاد خواهد کرد.
وی اظهار کرد: با اقدامات انجام شده زمان رسیدگی به شکایات مردمی نیز از هفت روز به 6 روز کاهش یافته و به موارد ارجاعی نیز رسیدگی می شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان خاطر نشان کرد: طبق آخرین آمار اعلام شده 42 میلیون و 400 هزار بیمه شده تامین اجتماعی در سطح کشور وجود دارد که 53 درصد جمعیت را شامل می شود.
محمدی خاطر نشان کرد: این اداره کل به غیر از بیمه شدگان به سایرین نیز خدمات ارائه می کند و وجود 6 میلیون مستمری بگیر در سطح کشور و پرداخت حقوق آنان از چالش های مهم در این بخش است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.
230 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 135 مرکز پاراکلینیک شامل رادیولوژی، آزمایشگاه، 35 درمانگاه خصوصی و دولتی و 12 بیمارستان در استان طرف قرار داد تامین اجتماعی استان هستند.
7320/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.