به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته در شهر خرمدره، با تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)ٰ با اشاره به سیاست های کنترل جمعیت دشمنان، افزود: هدف دشمنان کم شدن جمعیت مسلمانان است تا غرب منابع خدادادی آنها تصرف کند.
وی اظهار کرد: کشور بدون جمعیت جوان، کشوری بدون پیشرفت، هیجان، شور و شوق است و بر اساس تحقیقات سازمان های مختلف با همین روند جمعیت ایران در 80 سال آینده به 31 میلیون نفر می رسد.
امام جمعه خرم دره وی با اشاره به پایان راه برجام و بازگشت تحریم ها، یاد آور شد: پس از رفتن راه های بسیار و مذاکرات مختلف بازهم دشمنی دشمنان کم نشد، در این شرایط و در زمانی که آمریکا و عربستان شیطان پرست که تصمیم گرفتند به ما ضربه بزنند باید اتحاد، وحدت و همدلی مردم و مسئولان حفظ شود.
وی تصریح کرد: هر شخصی با هر ادعا و روشی اگر مسلمان و ایرانی هستند باید دست در دست یکدیگر به بهبود شرایط کمک کنند وگرنه بیانیه و هزیان گویی فایده ای ندارد و در این مورد باید لال شوند تا ببینند مردم و رهبری به چه سمتی حرکت می کنند.
حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: هیچ وطن فروشی حق ندارد قوانین کشور را نادیده بگیرد، دریافت کنندگان ارز و سکه باید پیگیری شوند مگر می شود کسی 2 تن سکه خریداری کند و یا میلیارد ها دلار ارز بگیرد.
ویبا بیان اینکه دولت و ملت باید یکی باشند، ابراز کرد: دولت باید هوشیار باشد و در مقابل ویژه خواران بایستد و کارآفرینی و اشتغال جدی گرفته شود و به جوانان اجازه اعتراضات قانونی داده شود و مردم نیز دلسوزی کنند و با احتکار و گرانفروشی بهانه به دست فرصت طلبان و اغتشاشگران ندهند.
7324/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.