سرهنگ اصغر شیرمحمدی روز جمعه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس، ساعت 17 روز گدشته در کیلومتر 55 محور تزانزیتی زنجان به میانه یک فقره تصادف وانت پیکان با کشنده کامیون گزارش شد که متاسفانه رانند وانت پیکان دردم فوت شد که علت به بی توجهی به جلو بوده است.
وی اظهار کرد: طی همین روز حادثه تصادف دیگری در محور زنجان به خرمدره به وقوع پیوست که در این حادثه راکب موتورسیکلت با وسلیه نقلیه نامعلوم برخورد کرد که به فوت وی منجر شد.
شیرمحمدی افزود: وسلیه نقلبه نامعلوم در این حادثه مشخص نیست چرا که از صحنه تصادف متواری شده که تحقیقات در این بخش ادامه دارد.
وی بیان کرد: هم اکنون اغلب جاده های استان از حجم ترافیک بالایی برخوردار است و به رانندگان وسائط نقلیه توصیه می شود برای حفظ سلامت خود و دیگران قوانین راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار داده و از شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کنند.
این مسئول ادامه داد: رانندگان از سرعت و سبقت های نابجا خودداری کرده و در صورت احساس خستگی پس از استراحت به حرکت خود ادامه دهند.
به گفته وی، طی سه ماهه امسال 44 نفربر اثر تصادف در جاده های استان جان خود را ازدست داده اند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 40 نفر بود، 10 درصد افزایش دارد.
استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.