سرهنگ نصرالله بیگلری ظهر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به ترافیک سنگین شب گذشته در سطح آزادراه ها و بزرگراه های استان، خوشبختانه هیچ حادثه منجر به فوتی در راه های ارتباطی استان نداشتیم.
وی با بیان اینکه 60 درصد تصادف ها در جاده های استان قزوین مربوط به توجه نکردن به جلو و 40 درصد دیگر آن نیز براثر خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوقوع می پیوندد،اضافه کرد: پلیس راه از رانندگان درخواست می کند ازای هر 2 ساعت رانندگی 15 دقیقه به استراحت بپردازند و در طول مسیر نیز از صحبت کردن با سرنشینان خودرو و تلفن همراه خودداری کنند.
این مسئول انتظامی ادامه داد: به رانندگان اتوبوس ها نیز توصیه می شود تا در طول سفر به قوانین رانندگی احترام گذاشته و از سرنشینان نیز درخواست می شود تا در صورت هرگونه مشکل مراتب را به سامانه 110120 پیامک دهند.
هفت ایستگاه پلیس، هفت پاسگاه انتظامی به همراه 50 تیم گشتی و 10 تیم گشت نامحسوس به صورت شبانه روزی و تا پایان دهه محرم وظیفه امنیت در جاده های استان قزوین را برعهده دارند.
6 هزار و 670 کیلومتر راه در استان قزوین وجود دارد که 220 کیلومتر آن آزادراه،270 کیلومتر بزرگراه، 700 کیلومتر راه اصلی و بقیه نیز راه آسفالته روستایی است.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.