دکتر پرویز قزلباش روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پزشکان بر اساس ضوابط اعلام شده موظف به ویزیت بیماران در سقف زمانی تعیین شده هستند و رعایت نکردن آن تخلف محسوب می شود.
وی اظهار کرد: هم اکنون این واحد دانشگاهی بر نحوه ویزیت پزشکان در بخش خصوصی و دولتی نظارت دارد و در صورت گزارش تخلف با موارد برخورد می شود.
این مسئول تاکید کرد: عموم مردم به این موضوع توجه داشته باشند که نظارت های مراکز درمانی و بیمه ها امکان پذیرش بیشتر بیمار را سخت کرده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان ادامه داد: بجز کلینیک ویژه شفیعیه ساختمان پزشکان استانداردی در شهر زنجان وجود ندارد و بیشتر آنها را ساختمان های تجاری تشکیل می دهد که فاقد استانداردهای لازم هستند.
وی بیان کرد: نبود استاندارهای کافی در این نوع ساختمان ها از قبیل آسانسور موجب شده که تردد بیماران و مراجعه کنندگان به دشواری انجام بگیرد و از طرفی تمرکز این مراکز در مناطق شلوغ شهر زنجان امکان عبور و مرور را نیز با معضلاتی مواجهه کرده است.
این مسئول خاطر نشان کرد: حدود 85 درصد بیماریهای جهان را بیماری‌های غیرواگیر تشکیل می دهد که این رقم در کشورمان 76 درصد است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 70 مطب در مجهزترین و پیشرفته ترین کلینیک ویژه کشور در زنجان به مراجعه کنندگان خدمات رسانی می کند .
این کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شفیعیه شهر زنجان به عنوان پیشرفته ترین و مجهزترین مرکز کشور در وسعت حدود پنج هزار و 400 هزار مترمربع ، در پنج طبقه ، با اعتبار 11 میلیارد تومان (110 میلیارد ریال) در کمتر 2 سال به بهره برداری رسید.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.