فرخ رضایی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم خالص سازان روی 10 تیر جاری در دیدار مجدد با تیم مرزن آباد چالوس در سالن میلاد نور مقاومت تهران با نتیجه 6 - 1 جلو بود که در لحظات پایانی بازی، بازیکنان رقیب به عملکرد داور معترض شده و زمین را ترک کردند.
وی اظهار کرد: در این دوره از رقابت های لیگ دسته 2، تیم فوتسال خالص سازان روی زنجان که نخستین حضور خود را تجربه می کرد با کسب 6 امتیاز به عنوان تیم اول گروه شناخته شد و شاهین کرمانشاه نیز با پنج امتیاز دوم شد و به دسته یک صعود کرد.
رضایی یادآور شد: با توجه به اینکه دیدار نخست تیم خالص سازان روی زنجان و مرزن آباد چالوس با ورود تماشاگران به زمین در ثانیه‌های پایانی، نیمه‌ تمام ماند به همین خاطر کمیته انضباطی رای به برگزاری مجدد این دیدار در زمین بی‌طرف و بدون حضور تماشاگر داده بود.
وی افزود: در گروه دیگر این رقابت‌ها نیز تیم‌ های ایرالکو اراک و هیات کاشان توانستند جواز حضور در رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را به دست آورند.
رضایی ادامه داد: قرار است تیم‌ های نخست هر گروه در فینال و تیم‌های دوم نیز در بازی رده‌بندی با یکدیگر رقابت کنند که به حتم خالص سازان روی زنجان تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی بکار خواهد گرفت تا شیرینی صعود به لیگ دسته یک دوچندان شود.
مدیر باشگاه و سرپرست تیم فوتسال خالص سازان روی زنجان، گفت: تیم خالص سازان روی زنجان قریب 9 سال در رقابتهای زیر گروه لیگ فوتسال باشگاههای ایران حضور داشت و با توجه به بضاعتی که داشت پس از رسیدن به مرحله نیمه نهایی حذف می شد.
رضایی افزود: پارسال (سال 96) باشگاه خالص سازان روی زنجان، توانست با خرید امتیاز یک تیم دسته 2، در مسابقات حاضر شود اما در این رقابت ها با کسب 23 امتیاز حذف شد و از صعود به لیگ دسته یک بازماند.
وی اظهار کرد: برای تقویت تیم خالص سازان روی زنجان برای حضور توانمند در رقابت های لیگ دسته 2 امسال، 'مجید رضایی از تیم مس سنگون تبریز و حسن محمدی از تیم طرح و توسعه قزوین به عنوان بازیکن و محمدعلی میرزایی به عنوان دروازه بازان، جذب شدند که نتیجه آن کسب پیروزی و صعود به لیگ دسته یک شد.
رضایی افزود: تیم فوسال خالص سازان روی زنجان مشکلی به لحاظ سالن تمرینی و مالی ندارد و از وجود 20 بازیکن فعال نیز بهره مند است و این ورزشکاران نیز زیرنظر مجید اوصالی و مهدی رضایی به ترتیب به عنوان سرمربی و مربی، تمرین می کنند.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.