به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس زنجان که روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته، سردار علی آزادی افزود: یکی از این کلاهبرداران به خرید عسل از یک فروشنده اهل بوکان از توابع آذربایجانغربی در استان زنجان اقدام کرده و در قبال آن یک فقره چک سرقتی به مبلغ یک میلیارد و 100 میلیون ریال پرداخت می کند.
وی اظهار کرد: مالباخته پس از مراجعه به بانک از موضوع سرقتی بودن چک مطلع شده و به پلیس شکایت می کند و پلیس آگاهی نیز پس از بررسی و تحقیقات لازم موفق به شناسایی و دستگیری متهم می شود.
آزادی ادامه داد: همدست این کلاهبردار نیز که ساکن قزوین بود از سوی پلیس دستگیر می شود و از نامبرده نیز تعدادی مهر و 17 فقره چک دارای سابقه مسدودی و سرقتی به مبلغ هشت میلیارد ریال، به دست آمد.
***
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان در یک عملیات مشترک با پلیس همدان، موفق به کشف و ضبط 25 کیلو و 950 گرم تریاک شد.
سرهنگ جعفر کردلو با بیان اینکه این مقدار مواد مخدر در همدان به دست عوامل پلیس افتاد افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شد.
وی، همچنین از دستگیری 2 سارق مغازه در شهر زنجان خبر داد و گفت: این 2 سارق که از اهالی شهرهای شمالی کشور هستند به سرقت لوازم از یکی از مغازه های شهر زنجان معترف شدند و اموال مسروقه نیز کشف شد.
***
فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه نیز از کشف و ضبط سه دستگاه موتورسیکلت خبر داد و گفت: این موتورسیکلت ها در منزل سارق دستگیر شده از سوی پلیس این شهرستان، کشف شد.
سرهنگ حسین اصانلو افزود: 2 دستگاه از موتورسیکلت های کشف شده از نوع هندا و یک دستگاه دیگر نیز آپاچی می باشد که این سارق پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی این شهرستان معرفی شد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.