به گزارش ایرنا، سرهنگ داود مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان طارم با اشرافیت کامل اطلاعاتی و در پی دریافت خبری از فعالیت قاچاقچیان در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان و با تحقیقات پلیسی از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند و متهم تحت کنترل و مراقبت ماموران قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با کار اطلاعاتی دقیق و بهره گیری از تجهیزات فنی، متهم را که اهل شهر کرج در استان البرز است شناسایی کردند.
مرادی گفت: متهم قصد داشت پس از تهیه مواد مخدر در استان البرز آن را توسط یک دستگاه خودروی تیبا به اتفاق خانواده خود به طارم حمل و به صورت عمده در این شهرستان توزیع کند.
وی یادآور شد: این سوداگر مرگ به همراه خانواده پس از شناسایی در یک عملیات برنامه‌ریزی شده و هدفمند در حوزه استحفاظی شهرستان طارم دستگیر شد.
سرهنگ مرادی افزود: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان طارم با اشاره به عملکرد مثبت پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان طارم بیان کرد: از ابتدای سال 97 تا کنون با تلاش‌های اطلاعاتی، عملیاتی و انتظامی صورت گرفته و با انهدام چند باند توزیع مواد مخدر، پنج کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف و ضبط شده است.
مرادی خاطرنشان کرد: پدیده شوم و خانمانسوز اعتیاد بدون مشارکت مردم از میان برداشته نمی شود و همکاری شهروندان با پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر گام موثری در برخورد با این معضل است.
وی از مردم خواست کلیه گزارشهای پیرامون تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق شماره تلفن 110 که به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارش های مردم طارم در حوزه جرائم است، با نیروی انتظامی در میان بگذارند.
شهرستان طارم با 47 هزار نفر جمعیت (حدود 5 درصد جمعیت استان زنجان) در 90 کیلومتری شمال شرقی زنجان واقع شده است و با استانهای قزوین، اردبیل و گیلان همسایه است.
6085/9886
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.