بهمن عمولر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ملی پوشان ایران برای باز کردن دروازه حریف و شاد کردن دل ایرانیان، دفاع جانانه و حمله های سهمگین داشتند که این جای تقدیر دارد.
وی با بیان اینکه پرتغالی ها انتظار چنین بازی جذاب، تماشایی و هوشمندانه از ایران را نداشتند، اظهار کرد: بازیکنان طلایی تیم فوتبال کشورمان هرچه در توان داشتند در این بازی سخت و نفس گیر رو کردند و اجازه بازی منطقی و حساب شده به بازیکنانی چون رونالدو را ندادند و در واقع برنامه های تیم حریف را برای درهم شکستن تیم ایران بر هم زدند.
عمولر افزود: تیم ایران با هدف برد در مقابل تیم پرتغال صف آرایی کرد و شرایط نیز برای صعود به مرحله بعدی فراهم بود اما با اختلاف بسیار اندک جام جهانی روسیه را ترک کرد.
وی ادامه داد: تیم ایران با یک بازی خوب و حساب شده در برابر تیم مهاجم پرتغال، توانمندی و اقتدار بالای فوتبال کشورمان را به رخ جهان کشید و ملی پوشان ایران نشان دادند که از فوتبال اروپا چیزی کم ندارند.
مربی فوتبال درجه A آسیا گفت: بازیکنان تیم فوتبال پرتغال برای اینکه در مقابل تیم ایران تن به شکست ندهند به بهانه های مختلف وقت کشی می کردند و یقین داشتند که ملی پوشان ایران از هر فرصتی برای فرو ریختن دروازه شان استفاده می کنند.
عمولر افزود: کریستین رونالدو، مقهور بازی خوب بازیکنان ایران شده بود و هرچه تلاش کرد تا بلکه به گل برسد بی نتیجه شد و حتی از نقطه پنالتی نیز موفق به گشودن دروازه ایران نشد و بیرانوند با حرکتی هوشمندانه کاخ آرزوهای این بازیکن طلایی را فرو ریخت.
وی تصریح کرد: رونالدو چنان از سوی بازیکنان ایران مهار شده بود که حتی موقعیتی برای خودنمایی و گلزنی پیدا نکرد و گرفتن این ضربه پنالتی، جانی دوباره به ملی پوشان ایران بخشید و ملی پوشان حملات سهمگینی را علیه تیم پرتغال آغاز کردند.
عمولر گفت: متاسفانه در این دیدار، بازیکنان ایران موقعیت های بسیاری را از دست دادند اما با این وجود یک بازی خوب و تماشاگر پسند انجام دادند و با زدن گل تساوی از روی نقطه پنالتی از حیثیت فوتبال کشورمان دفاع کردند.
این مربی فوتبال گفت: ایران در بازی مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال، شگفتی ساز این دوره از مسابقات جام جهانی شد و در برابر هر یک از این تیم ها، بازی های متفاوت تری را انجام داد و بچه ها لیاقت و شایستگی صعود از این مرحله را داشتند.
عمولر گفت: کارلوس کی روش، تاثیر خوب خود را بر فوتبال ایران گذاشته و برنامه های تمرینی این مربی صاحب نام پرتغالی نتیجه بخش بوده و فوتبال کشورمان به اروپا نزدیکتر شده است.
وی اظهار کرد: بازیکنان ایران در مقابل این تیم قدر و توانمند با اعتماد به نفس کامل بازی کردند و تعویض های هوشمندانه و به موقع کی روش بسیار خوب و عالی بود و همه تلاش ها برای بود که ایران علاوه بر حفظ تساوی به گل دوم نیز دست پیدا کند.
وی به وجود ضعف داوری این دیدار اشاره کرد و افزود: در برخی مواقع، بازی از دست داور مسابقه خارج می شد ولی قضاوت
سختی را داشت.
به گزارش ایرنا، با این بازی خوب و غیرتمندانه، مردم زنجان نیز برای گفتن خسته نباشید و دست مریزاد به بازیکنان فوتبال کشورمان به خیابانها و معابر آمدند و ساعت ها به شادمانی پرداختند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.