سردار علی آزادی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این مقدار مواد مخدر که در یک دستگاه خودرو جاسازی شده بود ظهر روز گذشته /27 خرداد جاری/ کشف و ضبط شد.
وی اظهار کرد: در این رابطه راننده این خودرو به عنوان متهم از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های زنجان و خرمدره دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شد.
آزادی افزود: این قاچاقچی سابقه دار قصد داشت این مقدار تریاک را که از استان های جنوبی تهیه کرده بود به استانهای غرب کشور انتقال دهد که در دام پلیس گرفتار آمد.
***
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان نیز گفت: ماموران انتظامی این شهرستان که در جریان وقوع سرقت لوازم داخل خودرو قرار گرفته بودند در پی شناسایی و دستگیری سارق برآمدند.
سرهنگ مختار شیرمحمدی افزود: ماموران کلانتری 13 شهر زنجان با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی سارق شده و روز گذشته /27 خرداد جاری/ در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.
وی اظهار کرد: متهم دستگیر شده در پی بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به چهار فقره سرقت لوازم داخل خودرو معترف شد که پس از تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شد.
***
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان نیز گفت: عوامل پلیس آگاهی زنجان پس از اطلاع از موضوع سرقت منزل، اقدمات خود را مبنی بر شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.
سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی افزود: ماموران در روز گذشته /27 خرداد جاری/ موفق به شناسایی و دستگیری 2 سارق شدند که این سارقان به جرم خود اعتراف کردند و اموال مسرقه نیز از آنان به دست آمد.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.