به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز عید فطر با تبریک این عید، نمازگزاران را به احسان و پرداخت زکات فطره فرا خواند و افزود: ‏حمایت و دستگیری از فقرا و نیازمندان وظیفه همیشگی مومنان معتقد است.
وی با تبریک حلول ماه شوال، با تشریح موارد مصرف زکات فطره، اظهار کرد: نمازگزاران و مومنان پرداخت میزان زکات فطری را طبق استفتائات مراجع تقلید در نظر داشته باشند.
امام جمعه خرمدره با اشاره به وضعیت اقتصادی و تحریم های اقتصادی در کشور، ادامه داد: ما با مشکل اقتصادی مواجه هستیم و همواره باید در این زمینه با دولتمردان همکاری کنیم و در طرح های اقتصادی دولت همکاری و کارآفرین باشیم.
حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی همواره سعی دارند با القائات مطالب غیر واقعی واقعیات را منحرف کنند که کمیته امداد و نحوه تقسیم کمک های مردمی بین نیازمندان یکی از شبهاتی است که فطره پردازان باید بصیرت کامل داشته باشند که مسئولان امین مردم هستند.
امام جمعه خرمدره بیان کرد: به استناد فرمایشات معصومین اگر عبادت 10 جز باشد 9 جزء آن کسب حلال است و انسانی که از راه حرام تناول کند از صیانت الهی خارج و از رحمت ومغفرت پروردگار محروم می شود.
وی با تاکید بر روزی حلال، یادآور شد: انسان باید با توجه به دستورات الهی همواره به خوراک و غذای خود نظاره کند که اگر از راه حرام است از سعادت دنیا و معنویت محروم خواهد شد.
7324/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.