استاندار زنجان عزم و اراده ملی را لازمه مقابله با آسیب های اجتماعی خواند و گفت: مدیریت اجتماعی و فرهنگی ما نتوانسته در مقابله با گسترش آسیب های اجتماعی کاری از پیش ببرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسدالله درویش، در جلسه شورای اجتماعی استان زنجان اظهار کرد: نگاه‌های سیاسی و جناحی موجب شده تا نتوانیم گره‌ای از مشکلات ناشی از آسیب‌های اجتماعی باز کنیم.

وی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی همچون خوره‌ای به جان مردم افتاده و روبه گسترش است، ادامه داد: نیازمند عزم و اراده ملی برای جلوگیری و مقابله با آسیب های اجتماعی هستیم.

مقام عالی استان با بیان این موضوع که مدیریت اجتماعی و فرهنگی ما نتوانسته در مقابله با گسترش آسیب های اجتماعی کاری از پیش ببرد، تصریح کرد: باید نیازهای جوانان شناسایی و برای حل آن برنامه ریزی کرد.

استاندار زنجان شادی و نشاط را نیاز جوانان خواند و گفت: مناسبت هایی همچون ولادت معصومین(علیه السلام) فرصت مناسبی برای برپایی برنامه های شاد است.

درویش امیری با بیان اینکه مناسبت هایی مرتبط با ایام شهادت معصومین که با حزن و اندوه همراه است و به تقویت باورهای دینی مردم کمک می کنند هم بایستی با برنامه ریزی اجرا شود.

استاندار زنجان خواستاری حل موضوعات اجتماعی فارغ از مسائل سیاسی و جناحی شد و ادامه داد: امورات را باید فرهنگی و محتوایی‌تر و کاربردی‌تر اجرا کرد.

در ادامه مدیرکل امور اجتماعی استانداری زنجان هم با ارائه گزارشی از اقدامات این مجموعه اظهار کرد: سال گذشته 2 هزار و 700 نفر از طرح جایگزین حبس در سال گذشته استفاده کردند.

مسیح الله سلطانی خاطرنشان کرد: 32 بازرس از 250 بازرسی در طرح بازرسی از مراکز خدماتی و رفاهی و بهداشتی بازدید کردند.

به گفته وی سال گذشته 39 تفاهم نامه ملی و استانی در راستای کنترل کاهش آسیب‌های اجتماعی منعقد شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.