محمود میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این هیات از آمادگی و توان لازم برای راه اندازی ورزش پهلوانی و زورخانه ای در این سه شهرستان برخوردار است و هیچ مشکلی به لحاظ اعتبار و همچنین تجهیز زورخانه ها ندارد.
وی اظهار کرد: با روئسای اداره های ورزش و جوانان این شهرستان ها نیز در خصوص راه اندازی این رشته ورزشی اصیل و پرطرفدار صحبت هایی شده اما تاکنون منجر به نتیجه نشده است.
میرزایی افزود: راه اندازی ورزش پهلوانی و زورخانه ای نیازمند حداقل یک باب سالن 100 متری و دارای گود است و اگر بستر فراهم شود در این صورت هیات استان زنجان در جهت تامین ادوات موردنیاز، مربی، مرشد و حتی کمک به جذب و تعلیم ورزشکار اقدام خواهد کرد.
وی تصریح کرد: اگر بستر در بخش مرکزی شهرستان ها نیز فراهم شود این هیات در راه اندازی ورزش پهلوانی و زورخانه ای نیز درنگ و کوتاهی نخواهد کرد.
به گزارش ایرنا، شهرستان های ابهر، خرمدره، سلطانیه و شهرهای هیدج و صائین قلعه، هر یک دارای یک باب باشگاه هستند و شهرستان زنجان نیز از وجود سه زورخانه (مرحوم حیدریان، ذوالفقار و شریعت) بهره مند است.
در حال حاضر، استان زنجان در این رشته ورزشی پرطرفدار، علاقه مندان بسیاری پیدا کرده، بطوریکه شهرستان زنجان از وجود 228 ورزشکار بهره مند است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.