به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی روز پنجشنبه افزود: با حاکم شدن فضای معنوی بر کشور در ماه مبارک رمضان، پایبندی مردم نسبت به رعایت شئونات اسلامی افزایش می یابد و انتظار می رود جرایم در این ماه همانند سال های گذشته کاهش یابد.
وی اظهار کرد: پلیس زنجان از هم ‌اکنون فضا را برای برگزاری مراسم های این ماه مبارک ازجمله مراسم راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر در نظر گرفته است تا این آیین ها با شکوه بهتر و بیشتری برگزار شود.
مقام ارشد انتظامی استان زنجان گفت: پلیس زنجان در این ماه معنوی تدابیر ویژه ای را به منظور رفاه حال شهروندان در نظر گرفته و ضمن حضور پررنگ در معابر شهری به خصوص هنگام افطار و سحر با فعال کردن گشت های انتظامی زمینه آرامش و آسایش بیشتر مردم روزه دار را فراهم خواهد کرد.
سردار آزادی با بیان اینکه یکی از طرح های پلیس در ماه مبارک رمضان، حضور پررنگ در تفرجگاه ها و پارک های سطح شهر است افزود: پلیس سعی دارد با حضور پررنگ در این مکان ها با کسانی که بخواهند امنیت را خدشه دار کنند برخورد قانونی انجام دهد.
وی تصریح کرد: فعالیت اغذیه فروشان و مراکز پذیرایی در ماه رمضان تا اذان مغرب ممنوع بوده و وظیفه پذیرایی از مسافران عبوری نیز بر عهده واحدهای پذیرایی بین راهی است.
سردار آزادی افزود: پلیس در ماه مبارک رمضان با نظارت کامل بر واحدهای صنفی از جمله اغذیه فروشی ها، مراکز پذیرایی و کافی شاپ ها، با آن دسته از واحدها و متصدیانی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند قاطعانه برخورد و نسبت به تعطیلی این واحدها اقدام خواهد کرد.
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: افرادی که به دلیل مسافرت، بیماری و عوامل دیگر قادر به روزه گرفتن نیستند از هرگونه اعمال و رفتاری که تظاهر به روزه خواری باشد خودداری کنند چراکه بر اساس قانون، روزه ‌خواری در انظار عمومی ممنوع است و کسانی که اقدام به این کار کنند دستگیر و جهت اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
سردار آزادی افزود: پلیس با اجرای طرح های مختلف جهت روان سازی ترافیک در محورهای منتهی به محل برگزاری مجالس و سخنرانی ها در ماه مبارک رمضان اقدام خواهد کرد و برای تامین امنیت مطلوب و رفاه حال شهروندان، حضور گسترده ای در مراسم ها، مساجد و تکایا خواهد داشت.
وی اظهار کرد: با همکاری و تعامل خوب مردم و عمل به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر جرایم کنترل و ناهنجاری های اجتماعی کاهش می یابد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.