به گزارش ایرنا، مسعود علیاری شامگاه یکشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان افزود: سال گذشته در مجموع یک هزار و 172 کارفرما در استان در طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب ثبت نام کردند که از این تعداد یک هزار 95 کارگاه مشمول بهره مندی از این طرح شدند.
وی ادامه داد: در سال 96 طی اجرای طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش حساب از سوی تامین اجتماعی، 152 میلیارد ریال از جرایم بیمه ای کارفرمایان در استان زنجان مشمول بخشودگی قرار گرفت.
علیاری اظهار کرد: سال گذشته علاوه بر بخشودگی دیرکرد جرایم بیمه ای کارفرمایان در استان، مانده بدهی آنان به مبلغ 315 میلیارد ریال جهت بازپرداخت به مدت 12 تا 36 ماه تقسیط شد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان به لزوم بهره گیری کارفرمایان از فرصت بخشودگی جرایم بیمه ای اشاره کرد و گفت: بر اساس این طرح، واحدهای فعال تولیدی، صنعتی و معدنی که به طور غیر ارادی با بروز حوادث غیر مترقبه، آثار مالی تحریم های اقتصادی و نوسان های ارزی که تاثیر مستقیم در فعالیت ها و تولید کارگاه ها داشت و طی دوره مشخص منجر به تعطیلی موقت یا رکود فعالیت یا نیمه فعال شدن آنها شد، مشمول «بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب» می شوند.
7312/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.