مریم کاظمی راد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این استان سال گذشته در برگزاری مسابقات ملی عملکرد بهتری داشت و میزبانی ها در جذب علاقه مندان به این رشته ورزشی نتایج مثبتی به همراه داشته است.
وی یادآورشد: با کارهای انجام گرفته رشته تنیس روی میز بانوان این استان مسیر روبه رشدی را برای حضور بهتر در مسابقات مختلف و کسب عنوان های بهتر در پیش گرفته است.
کاظمی راد افزود: هم اکنون 60 نفر از بانوان استان بصورت سازمان یافته و دارای کارت بیمه ورزشی در رشته تنیس روی میز در رده های مختلف سنی فعالیت می کنند.
وی اظهار کرد: برای فعالیت بهتر این قشر جابجایی سالن ورزشی انجام گرفته که این مهم در راستای معرفی بهتر رشته ورزشی تنیس روی میز و حضور بیش از پیش بانوان در این رشته بوده است.
کاظمی راد افزود: تنیس روی میز دقت و تیز هوشی بالایی می خواهد و بر این اساس افراد خاص به این رشته ورزشی گرایش پیدا می کنند.
وی بیان کرد: هم اکنون یک نفر از دختران فعال رشته تنیس روی میز استان در رده سنی نونهالان در تیم ملی حضور دارد و این موضوع بیانگر رشد روز افزون این رشته ورزشی بوده و برگزاری مسابقات مختلف در کشف استعدادها بسیار تاثیر گذار است.
دبیر هیات تنیس روی میز استان زنجان گفت: ورزشکاران این رشته ورزشی علاوه بر پرداخت حق بیمه ورزشی، برای فعالیت در سالن ورزشی باید سالانه حق عضویت فدراسیون به مبلغ 48 هزار تومان (480 هزار یال) را پرداخت کنند.
وی خاطرنشان کرد: رشته تنیس روی میز زنجان پیشتر سالن و امکانات مناسبی برای فعالیت های روبه رشد خود نداشت و با معضلاتی مواجه بود که این مسائل در بی رغبتی علاقه مندان تاثیر داشت.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 350 ورزشکار تنیس روی میز در بخش مردان و بانوان ان استان فعال هستند.
7320/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.