به گزارش ایرنا، بعد از کش و قوسهای چند ماهه، وزیر آموزش و پرورش 'مریم رشتچی' را به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش زنجان منصوب کرد.
استاندار زنجان در مراسم معرفی این مدیرکل گفت: باید مسائل اخلاقی در آموزش و پرورش به طور اصولی و اساسی پایه گذاری شود، تا این دستگاه آموزشی به نحو احسن رسالت بزرگ خود را انجام دهد.

**نیروهای مسلح استان زنجان، /چهارشنبه/ با انجام رژه، آمادگی، صلابت، اقتدار، توان و دستاوردهای رزمی و دفاعی خود را در دفاع از انقلاب و نظام به نمایش گذاشتند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این مراسم گفت: امروز با توجه به توطئه های گوناگون استکبار جهانی، مظلومان منطقه، چشم امید به نیروهای مسلح ایران دوخته اند.

**طبق برنامه ریزی ها، تمام راه های اصلی و شریانی در سطح استان زنجان در حال ارتقا به بزرگراه است.

**در سال زراعی جاری سازمان جهادکشاورزی از کشاورزانی که به کشت محصول برنج اقدام کنند، هیچگونه حمایتی نخواهد کرد.

**فرماندار زنجان گفت: به همه دستگاه های اجرایی این شهرستان یک هفته فرصت داده ایم تا فعالیت هایشان را از پیام رسان های خارجی به شبکه های داخلی منتقل کنند.

**همه پروازهای فرودگاه زنجان به مقصد کیش و مشهد به زودی از سر گرفته می شود.
علت توقف پروازهای فرودگاه زنجان اتمام قرار چارتر کننده با شرکت های هواپیمایی مربوطه است.

**انجمن حمایت از زندانیان زنجان طی یکسال گذشته، در قالب کمک های نقدی و غیرنقدی 15 میلیارد و 600 میلیون ریال به خانواده زندانیان، کمک کرده است.

**طی سال گذشته 252 هزار و 926 تن انواع فرآورده های خام دامی در این استان تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 1.6 درصد رشد یافت.

**سرمای بهاری روزهای آخر فروردین جاری به محصولات زراعی هشت هزار و 739هکتار محصولات 16 هزار و 63 هکتار از باغات شهرستان طارم به مبلغ233میلیارد تومان خسارت زد.

**استان زنجان در قالب جشنواره غذای کشورهای اکو – جاده ابریشم، از 11 تا 13 اردیبهشت میزبان 13 کشور است.

**طی سال گذشته 516 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم جاده های استان زنجان جمع‌آوری و آزادسازی انجام شد.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.