به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به همراه استاندار زنجان در پیام مشترکی ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان زلزله مناطق غرب کشور، آمادگی کامل استان زنجان جهت ارائه کمک و امدادرسانی به مردم حادثه دیده و اعزام نیروهای امدادی در این مناطق را اعلام کردند.
آیت الله علی خاتمی و اسدالله درویش امیری در پیام مشترکی، آسیب دیدن جمعی از هموطنان در حادثه زلزله شب گذشته در استان های غربی کشور به خصوص استان کرمانشاه را موجب تاسف دانسته و ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان این مناطق، آمادگی کامل استان زنجان جهت امدادرسانی به مردم حادثه دیده و نیروهای امدادی در این مناطق را اعلام کردند.
در این پیام آمده است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
وقوع زمین لرزه شب گذشته و جانباختن و آسیب دیدن شمار زیادی از هم وطنان عزیز در استان های غرب کشور به خصوص استان کرمانشاه بر اثر این حادثه غم‌بار، موجب تاسف و تاثر گردید.
ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان جان باختگان و تمامی آسیب دیدگان این واقعه دلخراش، برای عزیزان سفرکرده علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان و حادثه دیدگان، صبر جمیل و التیام و آرامش مسئلت می نماییم.
استان زنجان نیز آمادگی کامل خود را برای اعزام نیروهای امدادی و تخصصی و کمک رسانی به مناطق و استان های غرب کشور اعلام می دارد؛ امید است با همت و مجاهدت نیروهای پرتلاش امدادی و مدیریت بحران، از بروز خسارات بیشتر در این مناطق جلوگیری شود و با انجام اقدامات پیشگیرانه مناسب در سراسر کشور از ویرانی و خرابی های احتمالی در بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.
3001/8068
دریافت کننده: مینا افشاری** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.