به گزارش ایرنا، سردار جهانبخش کرمی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این تسهیلات برای پنج هزار و 500 متقاضی پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: در مدت یاد شده سپاه زنجان در 277 طرح عمرانی به ارزش حدود 40 میلیارد ریال و سه هزار و 769 طرح غیر عمرانی با اعتبار بیش از چهار میلیارد ریال مشارکت داشته است.
کرمی خاطرنشان کرد: برای افزایش نشاط در جامعه به ویژه پرکردن اوقات فراغت جوانان در مناطق محرم بیش از 40 سالن ورزشی توسط این نهاد احداث شده است.
وی با اشاره به ضرورت مشارکت مردمی در رفع محرومیت جامعه، تاکید کرد: طی چهار سال گذشته 46 هزار نفر در قالب گروه های سه تا 10 نفره به طور جهادی در مناطق مختلف فعالیت داشته اند.
فرمانده سپاه زنجان اعلام کرد: این ارگان 2 روز پس از زلزله کرمانشاه با حضور خود در مناطق زلزله زده کمک رسانی به 6 روستای سرپل ذهاب را برعهده گرفت، تا اتمام کار و تحویل کانکس نیز در آن منطقه حضور داشت.
وی مهارت آموزی جوانان در یک حرفه خاص را مهم عنوان و تاکید کرد: در همین راستا بیش از 26 هزار نفر در سازمان فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی دوره های مختلف را گذرانده اند.
کرمی افزود: سال گذشته بیش از هفت هزار نفر زیارت اولی و اعضای بسیج را به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام کردیم و در صورت مشارکت مردم و دستگاه های دیگر امسال نیز این رویه را ادامه خواهیم داد.
8068/3216
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.