به گزارش ایرنا، غلامحسن احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نصب تجهیزات بازی شهربازی شمار یک شهر زنجان در سال 94 با مشارکت بخش خصوصی آغاز شد که بدلیل بروز مشکلاتی در اجرای بهنگام این طرح تاخیر بوجود آمد.
وی اظهار کرد: براین اساس طبق قرداد مقرر شده بود 18 دستگاه بازی برای شهربازی شماره یک زنجان نصب شود که طی رایزنی های انجام گرفته این تعداد به 23 دستگاه افزایش پیدا کرده است.
احمدی افزود: از مجموع تجهیزات بازی نصب شده 13 دستگاه به بخش کودک و 10 دستگاه دیگر به بزرگسالان اختصاص دارد و مطابق با استانداردها نصب شده است.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون نصب همه تجهیزات بازی شهربازی شماره یک شهر زنجان به پایان رسیده که پس از اخد گواهینامه های استاندارد، بزودی مورد بهره برداری رسمی قرار می گیرد.
معاون خدمات شهری شهردار زنجان ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته، شهربازی زنجان روزهای جمعه از ساعات 17 تا نیمه های شب که متناسب با استقبال عمومی نیز امکان افزایش دارد، مورد استقاده قرار می گیرد.
وی اظهار کرد: نرخ دستگاههای شهر بازی نیز طبق مصوبه شورای اسلامی شهر و ازسوی اتحادیه شهربازی داران کشور اعلام می شود، تعیین می گردد.
احمدی خاطر نشان کرد: شهر بازی زنجان پس از پایان سال تحصیلی و آغاز فصل تابستان همه روزه برای استفاده همشهریان دایر خواهد بود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
به گفته این مسئول، تجهیزات جدید شهر بازی شماره یک زنجان روز 25 فروردین سال جاری بصورت رسمی افتتاح می شود.
به گزارش ایرنا، پیش از این نیز احمدی گفته بود، شهربازی شماره یک شهر زنجان تابستان 97 به پایان می رسد و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
شهر زنجان به عنوان مرکز استان با سه منطقه شهرداری 430 هزار نفر جمعیت دارد.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.