هدایت صفری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در طرح صدقه سفر ایام نوروز پایگاه های جمع‌آوری کمک‌های مردمی از ابتدا تا پایان تعطیلات نوروزی در معابر و میدان‌های اصلی شهرها و مراکز اقامتی و تفریحی و مسیرهای پرتردد مسافران نوروزی در سطح استان زنجان ایجاد می‌شود.
وی یادآوری کرد : طرح‌های مختلفی طی سال با هدف زمینه‌سازی برای مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد طراحی اجرا می شود و در این میان مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد نیازهای خانوارهای مددجویی تحت حمایت کمیته امداد را به خدمت اثربخش تبدیل می کند.
صفری افزود: در کنار ایجاد پایگاههای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مسیرهای پرتردد استان زنجان، زمینه مشارکت غیرحضوری خیران نیز در قالب طرح صدقه سفر فراهم‌شده است.
به گفته این مسئول خیران زنجانی و مسافران نوروزی می‌توانند با شماره‌گیری #024*8877* کمک‌های نقدی خود را به‌منظور کمک به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت کنند.
وی خاطرنشان کرد: هموطنان و مسافران نوروزی در این ایام با مشارکت در طرح صدقه سفر، سال جدید را با انفاق و احسان و نیکوکاری آغاز کرده تا زمینه نشاط و شادی نیازمندان و ایتام را فراهم کنند.
به گزارش ایرنا،هم اکنون 24 هزار و 647خانوار با جمعیت 42 هزار و 373 نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار، 18هزار سالمند، سه هزار و 453 دانشجو و دانش ‌آموز و 659 بیمار خاص و سرطانی است.
7320/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.