به گزارش ایرنا، مسیح الله معصومی روز شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: شهرداری در برنامه کاری خود پروژه های کلانی از قبیل طرح سبزه میدان را تعریف کرده است.
وی یادآوری کرد: شهرداری گزینه های متعدد طرح سبزه میدان را به کمیسیون ماده پنج ارائه کرده و این در حالی است که مقدمات اجرای این طرح نیز آماده شده و در انتظار اعلام و موافقت نهایی است.
معصومی افزود: اجرای طرح قبلی سبزه‌میدان به یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت در حالی که بودجه سالانه شهرداری پاسخگوی این پروزه عظیم نبود و اگر بنا بود همان طرح اجرایی شود، باید بودجه پنج ساله بودجه شهرداری به این پروژه اختصاص می یافت و مابقی کارها نیز تعطیل می شد.
شهردار زنجان ادامه داد: اولین پیاده راه شهر زنجان محدوده سبزه میدان تا چهار راه انقلاب نیز در انتظار اخذ مجوز شورای ترافیک است تا بلافاصله اقدامات این بخش توسط پیمانکار آغاز شود.
وی بیان کرد: هر چند 10 درصد پروژه پل سید الشهدا در زمان شهرداری کنونی به پایان رسید اما این پروژه 50 درصد بدهی داشت که با وجود مشکلات متعدد پرداخت شد.
معصومی به اجرای تراموا در شهر زنجان اشاره کرد و افزود: تراموا با مونریل و مترو تفاوت هایی دارد و در این میان تراموا در شهرهای گردشگری و تاریخی کارآیی بهتری دارد و با توجه به تجربه کاری تراموا نیز در شهر زنجان احداث می شود.
شهردار زنجان گفت: مدیران شهرداری موظف هستند زمان کاری پروژه ها را ا اعلام کنند وتنها معیار ابقای آنها فعالیت مستمر و انجام کارهای محوله است.
معصومی تاکید کرد:همراهی مردم، مسئولان و اصحاب رسانه توان و انرژی مضاعفی را برای توسعه و پیشبرد فعالیت های شهری فراهم و مسائل حاشیه ای در این مسیر اختلال ایجاد می کند.
شهردار زنجان ادامه داد: بخشی از مسائل حاشیه ای با اطلاع رسانی صحیح رسانه ها مهار و به پیشبرد کاری منجر می شود.

*** دستفروشان شهر ساماندهی می شوند
معصومی با تاکید بر اینکه شهرداری به هیچ عنوان با دستفروشان برخورد نمی کند، افزود: برای رفع مشکلات مربوط به سد معبر و دستفروشان ساماندهی آنها در 6 نقطه شهر انجام شده است.
وی بیان کرد: ساماندهی دستفروشان در مکان های تعیین شده به کاهش مشکلات ترافیک شهری منتهی شده است.
شهردار زنجان خاطرنشان کرد: این دستگاه از محل صرفه جویی و کاهش هزینه ها 2 پروژه را اجرا کرده است و از طرفی برای اولین بار ورود و خروج کارکنان شهرداری کنترل و ثبت می‌شود.
به گزارش ایرنا، شهر زنجان به عنوان مرکز استان سه منطقه شهرداری و 430 هزار نفر جمعیت دارد.
7320/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.