علاءالدین کریمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این 2 خیر با پرداخت 270 میلیون ریال اعضای پنج خانواده را در روزهای منتهی به سال نو به هم برساند.
کریمی خاطرنشان کرد: نقش فعالان فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، تشکل های مردم نهاد، معتمدان شهر و مسئولان در موضوع کمک به زندانیان جرایم غیر عمد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی اظهار کرد: هم استانی های عزیز برای آزاد کردن زندانی یا کمک های نقدی با هر میزان مبلغی از طریق سایت ستاد اقدام یا حضوری به ستاد دیه استان مراجعه کنند.
مدیرکل زندان های زنجان با اشاره به اهمیت رسانه در فرهنگ سازی مسائل اجتماعی، تصریح کرد: فرهنگ کمک های مردمی در این حوزه به واقع کمک به حفظ بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.
کریمی تاکید کرد: خانواده زندانیان دربند بیشتر از هر خانواده دیگری در معرض آسیب های اجتماعی هستند، بنابراین باید از هر روش صحیحی که می توانیم حامی این خانواده ها باشیم.
مدیرکل زندان های زنجان بابیان اینکه فرار از خانه، ترک تحصیل و اعتیاد از جمله خطرهایی است که در کمین این افراد است، یادآور شد: بسیاری از خانواده مددجویان بی بضاعت بوده، نیازمند کمک و توجه ویژه هستند.
کریمی اضافه کرد: مسئولان امر با دقت و حساسیت بیشتری در این حوزه عمل کنند، تا این خانواده ها با آسیب اجتماعی مواجه نگردند.
مدیرکل زندان های زنجان با مقایسه آماری تعداد مددجویان زنجان با سایر استان ها، گفت: با توجه به بافت سنتی - فرهنگی استان و رعایت ارزش های دینی توسط اکثر مردم، زنجان در ردیف های آخر آماری مددجویان قرار دارد.
به گزارش ایرنا، کمتر از سه درصد زندانیان زنجان را بانوان و بیش از 97درصد از زندانیان را آقایان تشکیل داده اند، همچنین محکومان مواد مخدر و سرقت به ترتیب بیشترین تعداد زندانیان این استان هستند.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.