سرهنگ جعفر کردلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مواد محترقه غیرمجاز و حادثه آفرین، در شهرستان های زنجان، ابهر و خرمدره کشف شد.
وی با بیان اینکه در این رابطه تعدادی از متخلفان دستگیر و به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی استان معرفی شدند، اظهار کرد: بیشترین مواد محترقه کشف شده به تعداد 103 هزار و 312 عدد بود که در یکی از عملیات های نیروی انتظامی و توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان زنجان به دست آمد.
کردلو، افزود: با توجه به ماه های پایانی سال، طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه توسط پلیس زنجان آغاز شده است و به استناد قانون مجازات اسلامی هرگونه قاچاق، خرید و فروش مواد منفجره و محترقه غیرمجاز، جرم محسوب شده و مرتکبین به مجازات مندرج در قانون محکوم می شوند.
وی از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند تا اقدامات لازم صورت گیرد.
به گزارش ایرنا، امسال 'تا 17 اسفند جاری'میزان کشفیات مواد محترقه در این استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال 59 درصد افزایش نشان می دهد و پلیس زنجان موفق به کشف و ضبط 981 هزار عدد مواد محترقه شده و در این رابطه نیز 40 نفر دستگیر شده اند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.