سید اسماعیل موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با همکاری پلیس راهور زنجان و سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری محدودیت ترافیکی در هسته مرکزی شهر از 17 اسفند جاری آغاز می شود و تا اول فروردین سال 97 ادامه می یابد.
وی اظهار کرد: در روزهای آخر سال ورود خودروهای شخصی به هسته مرکزی شهر به مراتب افزایش یافته و تردد وسائط نقلیه عمومی از قبیل تاکسی به ویژه ناوگان اتوبوسرانی شهرداری زنجان را با اختلال مواجه کرده است.
موسوی افزود: برای اولین بار و با همکاری پلیس راهور چنین برنامه ای اجرایی می شود و در این میان همکاری و مشارکت شهروندان نقش بسزایی در کاهش مشکلات و معضلات ترافیکی دارد.
سرپرست امور فرهنگی و اجتماعی و سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان ادامه داد: بر این اساس محدویتهای ترافیکی از خیابان صدرجهان به سمت میدان انقلاب، سعدی شمالی تقاطع چمران (بیمارستان ارتش) به طرف میدان انقلاب، چهارراه امیرکبیر به سمت سبزه میدان و تقاطع ضیائی به سمت سبزه میدان اعمال خواهد شد.
وی تاکید کرد: ورود خودروهای شخصی به نقاط یاد شده ممنوع می شود و شهروندان برای سفر به هسته مرکزی شهر بید از وسائط نقلیه عمومی استفاده کنند.
موسوی خاطرنشان کرد: شهرداری برنامه های متعددی را در حوزه های مختلف برای رفاه حال شهروندان به ویژه مسافران نوروزی در نظر گرفته است.
به گزارش ایرنا، شهر زنجان به عنوان مرکز استان با سه منطقه شهرداری 430 هزار نفر جمعیت دارد.
7320/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.