مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان خبر از ظرفیت 10 هزار نفری اقامتگاه‌های استان داد و گفت: همه دستگاههای مرتبط با آماده سازی اقامتگاههای گردشگری استان آمادگی لازم را در این زمینه دارند.

یحیی رحمتی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به آمادگی استان در میزبانی از مهمانان نوروزی در بهار پیش‌رو  گفت: برای جذب گردشگر به استان در ایام نوروز تدابیری ویژه در این خصوص اندیشیده شده است .

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات مناسب به گردشگران یکی از راه‌های موثر جذب گردشگری دراستان است گفت : در ستاد تسهیلات نوروزی در بحث اقامت مسافران و گردشگران نوروزی ، برنامه‌های نوروز‌گاهی ویژه‌‌ای در استان همراه با معرفی جاذبه‌های گردشگری و  آئین‌های سنتی  استان همراه با موسیقی زنده انجام  می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه به همین منظور برپایی جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و بازارچه صنایع دستی در استان پیش بینی شده است، افزود:  در راستای افزایش ایمنی مسافران و گردشگران نوروزی در محورهای مواصلاتی استان نیز از ظرفیت دستگاه های متولی در حوزه حمل و نقل زمینی، هوایی و ریلی استفاده می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.