شهردار زنجان تاکید کرد که تلاش و نگاه شهرداری برقراری ارتباط با جامعه علمی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مسیح‌الله معصومی در نشست مشترک شهردار و رئیس شورای شهر زنجان با اعضای هیأت مدیره‌کانون کارآفرینان استان زنجان و بازدید از واحدهای کسب و کار پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه، اظهار کرد: نیاز کشور ما اتصال دانش‌آموختگانی بوده که توان خوب علمی داشته اما برای ورود به بازار کار با مشکلاتی مواجه هستند.

معصومی با بیان اینکه نگاه شهرداری زنجان اجرایی کردن حرف‌های خود است، تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌هایی پیش از این با جهاد دانشگاهی زنجان و همچنین اداره کتابخانه‌های استان منعقد شده است.

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه انعقاد تفاهم‌نامه کار آسانی بوده اما مهم اجرای آن است، ابراز کرد: شهردار کارهای عقب‌مانده زیادی داشته و همچنین حجم بالایی از کارها را بر عهده دارد.

معصومی با بیان اینکه با واحد جهاد دانشگاهی استان زنجان دو قرارداد در حوزه فناوری اطلاعات و استارت‌آپ منعقد شده، خاطرنشان کرد: برای تفاهم‌نامه‌های منعقد شده باید افراد پیگیری از دو طرف مشخص شده تا مفاد آن را اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه در حوزه خدمات حمل و نقل نسل سوم و مردم به دنبال استفاده از خدمات اینترنتی هستند، خاطرنشان کرد: شهرداری 43 درصد بودجه خود را برای سال آینده افزایش داده است.

شهردار زنجان ادامه داد: بودجه عمرانی شهرداری سال آینده با وجود اینکه بودجه‌های عمرانی در کشور رو به کاهش بوده، 10 درصد افزایش داشته که افزایش بودجه در سال 1397، ریسک بزرگی بود.

معصومی با اشاره به اینکه درآمد ارزش افزوده شهرداری در سال گذشته 25 درصد بوده، ابراز کرد: برای بودجه سال آینده ارزش افزوده را به 16 درصد کاهش داده‌ایم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تلاش و نگاه شهرداری برقراری ارتباط با جامعه علمی است، اظهار کرد: کارآفرینان بنیان توسعه و پیشرفت کشور در آینده هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.