حسین سلطانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت جوی امروز این استان غالبا ابری که در مناطق سردسیر همراه با بارش برف خواهد بود و در ارتفاعات نیز احتمال کولاک و مه آلودگی پیش بینی شده است.
وی یادآوری کرد: بر این اساس و با توجه به شرایط جوی به عموم مردم توصیه می شود در صورت تردد در مناطق کوهستانی استان تجهیزات ایمنی لازم را به همراه داشته باشند.
سلطانی افزود: طی روز چهارشنبه از شدت بارش ها کاسته می شود و احتمال بارش های پراکنده وجود دارد و برای روزهای پایانی هفته بارشی پیش بینی نمی شود.
به گفته این کارشناس دمای هوا نیز طی روزهای پایانی هفته بین سه تا پنج درجه افزایش خواهد یافت و طی هفته آینده سامانه بارشی دیگر مناطق مختلف استان را فرا خواهد گرفت.
سلطانی افزود: : طی 24 ساعت گذشته قیدار با یک درجه و آببر طارم با 17 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بود و دمای فعلی شهر زنجان نیز سه درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش نشان می دهد.
سلطانی خاطر نشان کرد: دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان نیز در مدت یاد شده بین سه و هفت درجه بالای صفر بوده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
6085/7320
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.