محمد فاطمی سرپرست نمایشگاه بین‌المللی کاسپین استان زنجان روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه 50 غرفه از استانهای مختلف از جمله زنجان، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان،اردبیل ،کرمانشاه، همدان،کردستان،خراسان و قزوین کالا و محصولات خود را در معرض بازدید عموم علاقه مندان قرار داده اند.
وی یادآوری کرد: گروه های کالایی این نمایشگاه انواع فرش های ماشینی، انواع پارکت، موکت، لوستر، تجهیزات آشپزخانه،کالای خواب و منسوجات است.
فاطمی افزود: این نمایشگاه در فضای عمومی پنج هزار و 100 مترمربع و یکهزار و 600 مترمربع فضای غرفه سازی برپا شده است.
سرپرست نمایشگاه بین‌المللی کاسپین استان زنجان ادامه داد: بر این اساس جدیدترین فرش های ماشینی طراحی و تولید شده با بهترین نقشه‌ها، ترکیب رنگ های متنوع و با استفاده از بهترین ماشین‌آلات و مواد اولیه متنوع مانند الیاف اکریلیک، پلی‌استر، پلی‌پروپیلن با آخرین نوآوری در معرض دید متخصصان و مصرف‌کنندگان قرار گرفته است.
وی، افزایش راندمان تولید، توجه به توسعه این صنعت، یافتن بازارهای جدید صادراتی، آشنایی با نوین ترین صنایع و تجهیزات صنعت فرش ماشینی، موکت و کفپوش و کاغذ دیواری در جهان و افزایش و بالا رفتن سطح اطلاعات و آگاهی بازدیدکنندگان را از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد.
به گزارش ایرنا، این نمایشگاه از ساعت 15 تا 21 تا چهارم اسفند برای بازدید عموم علاقه مندان دایر است.
7320/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.