حسین سلطانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت جوی امروز/چهارشنبه/ این استان آسمانی ابری و در برخی نقاط مه آلود پیش بینی شده که تا ظهر بارش های باران و برف ادامه داشته و بدنبال آن نیز وزش باد شدید با سرعت 40 تا 70 کیلومتر نیز به وقوع خواهد پیوست.

وی اظهار کرد: با عبور این سامانه از منطقه میزان ابرها بتدریج کاهش خواهد یافت و برای فردا /پنجشنبه/ نیز آسمانی قسمتی ابری پیش بینی شده که در برخی نقاط با مه صبحگاهی همراه خواهد بود،دمای هوا عصر امروز و صبح فردا موقت با کاهش نسبی همراه خواهد شد.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: از بعدازظهر روز جمعه نیز بتدریج سامانه بارشی دیگری وارد منطقه شده و از ساعات عصر و شب بتدریج بارش ها در استان آغاز و روزهای ابتدایی هفته آینده بارندگی دیگری رخ خواهد داد.
وی خاطر نشان کرد: در 24 ساعت گذشته زنجان با صفر و ماهنشان با 11 درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین ایستگاههای هواشناسی استان بود و دمای کنونی شهر زنجان نیز یک درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت هفت درجه کاهش نشان می دهد.
به گفته وی، دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان در مدت یاد شده بین صفر و هشت درجه بالای صفر بوده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.