محسن محمودی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این بخش از مسابقات که روز گذشته /دوشنبه/ با حضور 52 سنگنورد از استان های مختلف کشور در سالن اختصاصی سنگنوردی زنجان برگزار شد، الناز رکابی از زنجان، محیا دارابیان از زنجان و فاطمه پوربحری از تهران، عناوین نخست تا سوم را ازآن خود کردند.
به گزارش ایرنا، روز یکشنبه /22 بهمن/ مسابقات رشته سرعت با حضور 40 سنگنورد زن از استان های مختلف در سالن 6 هزار نفری برگزار شد که محیا دارابیان از زنجان مقام نخست را کسب کرد و الناز رکابی از زنجان و کبری کلزایی فرد از هرمزگان، نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
رشته بلدرینگ، امروز /سه شنبه/ و رشته ترکیبی نیز فردا /چهارشنبه/ در سالن اختصاصی سنگنوردی واقع در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان و رقابت های بخش مردان نیز از 26 تا 29 بهمن برگزار می شود.
مسابقات سنگنوردی انتخابی تیم ملی در زنجان در رده سنی آزاد و در رشته های سرعت، سرطناب (لید)، بلدرینگ و ترکیبی (Combined) انجام می شود.
این رقابت ها با هدف توسعه و گسترش همه جانبه ورزش سنگنوردی و شناسایی استعدادهای برتر و انتخاب نفرات برتر به منظور شرکت در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا و المپیک 2020 توکیو، برگزار می شود.
محمودی که به عنوان سرپرست این دوره از رقابت ها تعیین شده است، تصریح کرد: هفدهمین دوره مسابقات سنگنوردی گرامیداشت دهه فجر با حضور قریب 200 ورزشکار در همدان برگزار شد و تیم 20 نفره زنجان توانست عنوان قهرمانی را ازآن خود کند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.