سید حمید موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بودجه سازمان آتش نشانی که اغلب برای هزینه های جاری صرف می شود، در سال جاری 6 میلیارد و 500 میلیون تومان بود که این رقم در بودجه سال آینده به هفت میلیارد و 600 میلیون تومان افزایش یافته که رشد 16 درصدی را نشان می دهد.
وی یادآوری کرد: شورای شهر و شهرداری زنجان در بودجه سال آینده نگاه و تاکید ویژه ای به تقویت تجهیزات و نوسازی ناوگان این سازمان داشته اند که تحقق این مهم بخشی از مشکلات موجود را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.
موسوی افزود: طبق برنامه ریزی انجام گرفته و با توجه به نیاز سنجی ها، طی سال آینده 2 ایستگاه جدید آتش نشانی در گلشهر کاظمیه و مرکز شهر( دلجویی) با اعتبار یک میلیارد تومان احداث خواهد شد و این کار در راستای خدمات رسانی بهتر هنگام وقوع حوادث مختلف است.
وی بیان کرد: بر این اساس جانمانی احداث ایستگاه آتش نشانی گلشهر کاظمیه شهر زنجان مشخص شده که برای تغییر کاربری به کمیسیون ماده پنج ارسال شده و برای منطقه دلجویی نیز در مرحله جانمایی قرار دارد.
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان ادامه داد: در صورت اخد مجوز از سوی دادستانی استان و در یک برنامه زمانی تعریف شده کارشناسان این سازمان در مکان های دولتی پردد شهر با هدف ایمن سازی فضاها حضور خواهند یافت و نکات لازم را اعلام خواهند کرد.
به گزارش ایرنا ، هم اکنون 6 ایستگاه آتش نشانی در سطح شهر زنجان فعال است که 123 نیروی این سازمان آماده خدمات رسانی در هنگام بروز حوادث و سوانح احتمالی هستند.
شهر زنجان به عنوان مرکز استان با سه منطقه شهرداری 430 هزار نفر جمعیت دارد.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.