به مناسبت دهه مبارک فجر از ۱۰۰ پروژه فنی، عمرانی و تولیدی صدا و سیمای مرکز زنجان با حضور استاندار زنجان در صدا و سیمای مرکز زنجان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسدالله درویش امیری استاندار زنجان در این مراسم اظهار کرد: این انقلاب به برکت خون شهدا به ثمر رسیده است.

وی با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری به همراه داشته است، خاطرنشان کرد: در عصر انقلاب فناوری وبهره گیری ابزارهای گوناگون برای اطلاع رسانی در سطح دنیا هستیم.

مقام عالی استان از رسانه به عنوان یک کار پیچیده  و سخت یاد کرد و گفت: در کنار سرعت در انعکاس اخبار، بایستی درستی، شفافیت و صراحت را در اطلاع رسانی مورد توجه قرار داد.

درویش امیری با اشاره به اینکه رضایت 80 میلیون جمعیت ایرانی کار دشواری است، گفت: اگر نقدی برصدا و سیما وجود دارد باید پذیرفت که کار این مجموعه سخت است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در انقلاب صنعتی از آب و انرژی و درانقلاب صنعتی دوم از قدرت الکتریسیته برای تولید انبوه استفاده شد، تصریح کرد: در انقلاب سوم علم و الکترونیک مورد توجه قرار گرفت و در انقلاب چهارم هم با فناوری اطلاعات مواجه هستیم.

درویش امیری ادامه داد: مخاطب همانطور که در اخبار حوادث به صدا و سیما اعتماد دارد باید در تمام موارد و اخبار صدا و سیما را امین بداند.

وی با یادآوری اینکه در پوشش اخبار دهه اول محرم و دهه فجر صدا و سیمای مرکز زنجان خوش درخشیده است، گفت: در انتخابات هم شاهد عملکرد مطلوب صدا و سیما بودیم.

مقام عالی استان دستاوردهای انقلاب اسلامی را متذکر شد و گفت: کسانی که بخواهند از این دستاوردها چشم پوشی کنند به خون شهدا خیانت کرده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.