به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، ولی اله ایمانی در جلسه مشترک کمیته اصلاح ساختار، فرایندها و فناوری‌های مدیریتی و کمیته فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک مدیریت، با اشاره به وجود فهرست خدمات متعدد قابل ارائه از سوی دفاتر ستادی استانداری ها اظهار کرد: باید در گام اول به منظور هماهنگی در عناوین خدماتی که به مردم و سایر ذینفعان ارائه می شود، دفتر برنامه ریزی فهرست خدمات مرتبط با دفاتر ستادی استانداری و فرمانداری های تابعه را پس از دریافت، جمع‌بندی و خدمات پیشنهادی جدید را به وزارت کشور منعکس نماید.
وی دستیابی به دیدگاه های همسو در راستای ارائه تعاریف یکسان از خدمات ارائه شده را مهم دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به ایام تخصیص بودجه بر اساس نوع و میزان خدمات ارائه شده از سوی دفاتر ستادی استانداری ها، باید عناوین خدمات بصورت کامل و یکسان تدوین شود.
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری زنجان تصریح کرد: از میان فهرست خدمات احصاء شده، خدمات مرتبط با ارباب رجوع و دارای قابلیت الکترونیکی شدن در اسرع وقت انتخاب و اهتمام جدی نسبت به الکترونیکی کردن آنها انجام خواهد شد.
ایمانی از مدیران دفاتر ستادی که خدمات مرتبط با آنها در نامه ارسالی وزارت کشور ابلاغ نشده خواست تا در اسرع وقت نسبت به احصاء و ارائه عناوین خدمات مرتبط با خود به دفتر برنامه ریزی قدام نمایند.
وی ادامه داد: دفاتر ستادی که خدمات مرتبط با آنها ابلاغ شده، تا 18بهمن سال‌جاری فرصت خواهند داشت تا نسبت به ارسال نظرات اصلاحی و تکمیلی خود را در اسرع وقت به دفتر برنامه ریزی استانداری زنجان اقدام نمایند.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 857104
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.