به گزارش خبرنگار ایرنا ، مجید خدابخش عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان افزود: اکنون زمینه و بستر مناسب برای فعالیت جوانان در این حوزه وجود دارد اما باید در روش ها تجدید نظر و به منظور توانمند سازی آنها آموزش های لازم ارایه شود.
وی وجود ساختار سنتی در اکثر اداره ها ، ارگانها و سازمانهای دولتی را مانع مهم در ارتباط با موفقیت در ایجاد دولت الکترونیک ذکر کرد.
وی با بیان اینکه در دنیای کنونی یک سال عقب ماندگی در حوزه فناوری های ارتباطی و فضاهای مجازی برابر با یک هزار می باشد افزود : برای رفع این مشکل باید با استفاده از شیوه های موثر در ساختار اداری تجدید نظر شود.
خدابخش تاکید کرد که از شرکت های حوزه فناوری اطلاعات فعال در بخش اشتغال ، از محل اعتبارات فنی و اعتباری (وجوه اداره شده)استان ، پشتیبانی مالی انجام می شود و تسهیلات بانکی به آنها پرداخت خواهد شد.
وی بیان کرد : تمامی دستگاه ها و ادارات دولتی موظفند خدمات بخش IT را از شرکت های مرتبط این حوزه دریافت نمایند.
خدابخش همچنین از معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل خواست تا با این موضوع که اداره ها از شرکت های غیربومی ، خدمات فن آوری ارتباطی و اطلاعاتی دریافت می کنند بطور جدی برخورد شود و افزود : استانداری اردبیل با دادن 20 امتیاز به شرکت های بومی در این حوزه از آنها حمایت می کند.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این نشست که در سالن شیخ صفی الدین اردبیلی استانداری اردبیل ترتیب یافت تعدادی از صاحبان شرکت ها ، کاریابی ها ، کارآفرینان و فعالان حوزه it مشکل ها و پیشنهادهادیشان را بیان کردند.
خبرنگار : مسعود وسیله ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/6019
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.