رئیس هیات بدمینتون استان زنجان گفت: مسابقات بخش بانوان در نوبت صبح و رقابت های بخش مردان نیز در نوبت بعدازظهر با حضور بدمینتون بازان داخلی و خارجی در سالن ورزشی مجموعه ورزشی مادران و کودکان شهر زنجان برگزار شد.
محمود انصاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها در 2 بخش انفرادی و 2 نفره برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:
بخش یک نفره بانوان
.............................
الهه سپیدان، هاله همدانچی، لی زی یی از مالزی، نسترن کرمی، ستایش عبدالکریمی و حنانه یعقوب زاده با پیروزی برابر حریفان خود به جدول اصلی راه یافتند.
بخش 2 نفره بانوان
..........................
ستایش عبدالکریمی و هاله همدانچی، الناز فیض منش و پگاه کامرانی، پریا اسکندری و رومینا تاجیک، نسیم صفایی و حنانه یعقوب زاده، ثمین عابد خجسته و هدیه شمش با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.
بخش یک نفره مردان:
.............................
سروش اسکندری، علیرضا کرمی، فرزین خانجانی، محمد امین علی اکبریان، نادر مینایی، عرفان تاران، مهران شهبازی، پارسا شهبازی، فربد یاسمی، محسن معصومی تبار زنجانی، آراد بحری و علیرضا کاظمی به همراه بازیکنان ویتنام، هند، اردن، ترکیه، مکزیک و پرتغال با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک شانزدهم نهایی راه یافتند.
بخش 2 نفره مردان:
............................
سروش اسکندری و فرزین خانجانی، آرمین زکی زاده و محمد پایروند، محمدرضا باقری و فربد یاسمی، محمدامین علی اکبریان و محمدچهارمالی، حسن متقی و مهران شهبازی، علیرضا فغفوری و نادر مینایی به همراه بازیکنان 2 نفره مالزی و هند با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند.
رئیس هیات بدمینتون استان زنجان، سطح فنی این مسابقات را به دلیل حضور بازیکنان توانمند، مجرب و رنکینگ دار جهان بسیار بالا ارزیابی کرد.
به گزارش ایرنا، بدمینتون بازان 15 کشور آلمان، ترکیه، هند، جمهوری آذربایجان، ویتنام، اردن، عراق، میانمار، استرالیا، مالزی، پرتغال، مکزیک، سوریه، مولداوی و ایران در این مسابقات که در 2 بخش بانوان و مردان و به صورت انفرادی و 2 نفره از 16 تا 19بهمن جاری در مجموعه ورزشی مادران و کودکان برگزار می شود، حضور دارند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده:رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.