به گزارش ایرنا، علی حیدری روز سه شنبه در بازدید از شرکت ریخته گری آلومینیوم ایران خودرو، با اشاره به اینکه تعداد شهرک های صنعتی استان در سال های اخیر به 20 مورد افزایش یافته، افزود: همه افراد در تلاش هستند تا کشور به خودکفایی برسد و نگاه ما باید به سمتی باشد که خودمان کشور را آباد کنیم.
وی اظهار کرد: باید به سرمایه‌گذاران توجه ویژه داشته باشیم که اقدامات آنان برای منطقه ارزش و اهمیت بسیاری دارد درحالی که این افراد می‌توانستند سرمایه خود را در بانک قرار دهد و سود بانکی آن را دریافت کنند با این حال ترجیح می دهند با اقدامی ارزشمند در راستای ایجاد اشتغال و افزایش تولید قدم بردارند.
فرماندار ابهر با اشاره به رونق دوباره در برخی از شرکت های شهرستان در سال های اخیر، تصریح کرد: شرکت مادبافت از شرکت های مهمی بود که به مدت 5 سال مستمر تعطیل بود که خوشبختانه دهه فجر امسال به چرخه تولید باز می گردد.
مدیرعامل شرکت ریخته گری آلومینیوم ایران‌خودرو نیز گفت: 600 نفر به عنوان پرسنل در این شرکت فعالیت می کنند و روزانه 4 هزار محصول تولیدی به شرکت ایران خودرو ارسال می شود.
محمد یونسی یادآور شد: هم اکنون تولیدات این شرکت 2 محصول است که تا سال آینده برای افزایش اشتغال تعداد محصولات این واحد به سه محصول خواهد رسید که تولید موتور سه سیلندر ملی 'ماهله' از برنامه های این شرکت است.
وی با اشاره به اینکه تولیدات شرکت در 10 ماه اخیر حدود 22 درصد افزایش داشته و تلاش داریم تا پایان سال این روند ادامه یابد، اظهار کرد: در بخش کیفیت نیز این شرکت اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: براساس برنامه توسعه ای شرکت برای سال 97 در حال اجرای خط تولید جدید هستیم که امیدواریم آثار آن به تولید انبوه در موتور 'ای.اف.7' برسد.
7324/8068
خبرنگار: اکرم بیات** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.