به گزارش ایرنا، عبدالحمید احمدی عصر روز دوشنبه /16 بهمن/ در آیین افتتاحیه بیست و هفتمین دوره مسابقات بدمینتون فجر ایران که در مجموعه ورزشی مادران و کودکان شهر زنجان برگزار شد با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، افزود: همه این رویدادهای ورزشی با همکاری و مشارکت مستقیم مردم ، همراه است که این جای تقدیر دارد.
وی با بیان اینکه ورزش عامل مهمی در نشاط، سلامتی، شور و هیجان در جامعه است اظهار امیدواری کرد، با برگزاری مسابقات و جشنواره های ورزشی، شادی و نشاط را به مردم ایران هدیه دهیم.
احمدی از زنجان به عنوان مهد بدمینتون کشور یاد کرد و افزود: امسال میزبانی این دوره از مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران به زنجان داده شد و این حق استان زنجان بود.
وی با بیان اینکه مردم زنجان از این مسابقات استقبال خوبی به عمل آورده اند، خاطرنشان کرد: حضور تماشاگران علاقه مند در این سالن، نشان دهنده علاقه وافر آنان به ورزش است.
به گزارش ایرنا، عصر امروز /دوشنبه 16 بهمن/ آیین افتتاحیه بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران با حضور 'محمدرضا پوریا' رئیس فدراسیون و سیدبیوک موسوی معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان، شماری از مدیران و مسولان استان و تماشاگران علاقه مند به ورزش بدمینتون، در مجموعه ورزشی مادران و کودکان زنجان واقع در اراضی پائین کوه این شهر برگزار شد.
بدمینتون بازان 15 کشور 'آلمان، ترکیه، هند، جمهوری آذربایجان، ویتنام، اردن، عراق، میانمار، استرالیا، مالزی، پرتغال، مکزیک، سوریه، مولداوی و ایران' در این مسابقات حضور دارند.
مسابقات بین المللی بدمنتون فجر، تاکنون به میزبانی تهران برگزار می شد که امسال میزبانی این دوره از رقابت ها به استان زنجان داده شد و جوایز آن نیز 25 هزار دلار است.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.