به گزارش خبرآنلاین؛ سید بیوک موسوی در مراسم افتتاحیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در زنجان گفت: سال گذشته نیز نگرانی خود را از وضعیت سینماهای استان اعلام کردم و در حالی که برخی شهرها چندین سالن سینمایی دارند که شاید فقط یکی از آنها دولتی بوده و باقی مربوط به بخش خصوصی است، ما نیز باید به این سمت پیش رویم و با همکاری شهرداری و سایر نهادهای مرتبط نسبت به ساخت سینما توسط بخش خصوصی و در شان این استان اقدام کنیم.

به گفته وی، در مدت یک سال گذشته قرارداد ساخت پنج سالن سینما در زنجان منعقد شده، ولی نباید اجازه دهیم ساخت این پروژه‌ها مثل برخی از پروژه‌های استان تبدیل به افسانه شده و چنان زمان‌بر شود که تبدیل به سوهان روح مردم استان گردد.

وی ابراز امیدواری کرد که این پروژه‌های نیمه‌تمام هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شده و ساخت آنها محقق شود تا در جشنواره‌های بعدی مورد استفاده اهالی فرهنگ و هنر و جوانان استان قرار گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان با انتقاد از ایجاد فضای یاس در میان نسل جوان اظهار داشت: گاهی در میان نسل جوان چنان منفی‌بافی صورت می‌گیرد که احساس فلاکت و بدبختی حتی در دانش‌آموزان هم دیده می‌شود درحالی که اگر افراد، کمی با انصاف به مسائل و کارهای خوب انجام گرفته در گذشته نگاه کنند، برخی اقدامات خیره‌کننده بوده است.

وی اتفاقات رخ داده در حوزه فرهنگ و هنر استان طی چند سال اخیر را از نمونه‌های موفق عنوان کرده و افزود: امیدواریم به زودی با انتخاب مدیری هوشمند، خلاق و مبتکر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این راه با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی اکران فیلم‌های جشنواره فجر در زنجان را اقدامی ارزشمند عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم این کار ارزشمند اثرات خود را بر اهالی فرهنگ و هنر استان گذاشته و مردم استان از آن لذت برده و استقبال خوبی از این فیلم‌ها داشته باشند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 854274
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.