حسین سلطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آسمان امروز این استان قسمتی ابری و در بعداز ظهر با افزایش ابر همراه است که روز یکشنبه از میزان ابرها کاسته خواهد شد.
وی اظهار کرد: روز دوشنبه نیز آسمان قسمت ابری پیش بینی شده که با ورود سامانه بارشی ضعیف بارش های برف و باران بصورت پراکنده در نقاط مختلف این استان به وقوع خواهد پیوست.
سلطانی افزود: دمای هوا از امروز تا پایان هفته بصورت تدریجی تا 6 درجه افزایش خواهد یافت و این روند در اواسط هفته چشمگیرتر خواهد بود و برای روزهای پایانی هفته نیز سامانه بارشی پیش بینی نشده است.
وی بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان نیز بین منفی هشت و هفت درجه بالای صفر بود و دمای فعلی نیز منفی هشت درجه است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییر چندانی را نشان نمی دهد.
پیش از این نیز شهر گرماب از توابع شهرستان خدابنده با منفی 22 درجه و خیرآباد زنجان با منفی 21 درجه به ترتیب اولین و دومین مناطق سرد کشور ثبت شده بودند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.