به گزارش ایرنا، حجت‎الاسلام قربانعلی مصطفوی روز سه شنبه در جلسه کمیته روستایی دهه فجر انقلاب اسلامی در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان افزود: این طرح ها شامل آسفالت ریزی معابر در سطح روستاها، طرح های هادی، مقاوم سازی مسکن روستایی و خانه عالم روستایی است.
وی تاکید کرد: مقاوم سازی واحدهای مسکونی خانواده های دارای 2 معلول نیز از دیگر پروژه هایی است که با همکاری بهزیستی استان زنجان در ماهنشان مورد بهره برداری قرار می گیرد.
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان زنجان اعلام کرد: آسفالت ریزی معابر روستایی در بخش مرکزی شهرستان خدابنده، بخش انگوران شهرستان ماهنشان، بخش قره پشتلو و مرکزی شهرستان زنجان به بهره برداری می رسد.
حجت الاسلام مصطفوی ادامه داد: طرحهای هادی نیز در روستای پلاس شهرستان خرمدره، تازه کند و ارکوین شهرستان ایجرود و سولی چای زنجان کلنگ زنی می شود.
وی تاکید کرد: علاوه بر این پروژه ها ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر سجاس شهرستان خدابنده کلنک زنی خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان زنجان اعلام کرد: 18پروژه مقاوم سازی نیز توسط این بنیاد در روستاهای شهرستان های خدابنده، طارم، زنجان، خرمدره، ماهنشان و ایجرود به بهره برداری می رسد.

** توزیع بیش از 20 میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان نیز در ادامه افزود: در دهه فجر امسال بیش از 20 میلیارد تومان تسهیلات مکانیزاسیون با اشتغالزایی 300 نفر در این استان توزیع می شود.
اکبر کرامتی یادآورشد: سه واحد گلخانه ای نیز با اشتغالزایی 9 نفر به صورت مستقیم از دیگر پروژه های قابل افتتاح در این دهه به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، در جلسه کمیته روستایی دهه فجر انقلاب اسلامی مسئولان کمیته ها از همه شهرستان ها درخصوص برنامه ها و پروژه های قابل اجرا گزارش ارائه کردند.
7325/ 6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.