به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلاب مذهبی و دینی در منطقه بود که با کمک خداوند، رهبری امام راحل و همت مردم به پیروزی رسید.
وی اظهار کرد: اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و هیچ کس نمی تواند انقلاب اسلامی را در انحصار خود داشته باشد.
وی اظهار کرد: هم اکنون کشور در شرایط خاصی قرار دارد و تمامی تلاش دشمن این است که انقلاب به 40 سالگی نرسد و در این میان توطئه های مختلفی را اجرا کردند و درصدد اجرای برنامه های دیگری نیز هستند.
امام جمعه زنجان ادامه داد: دشمنان که به مقاصد خود نرسیدند امسال نیز فتنه دیگری را طرح ریزی کردند.
وی بر لزوم هوشیاری آحاد مختلف مردم در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: اقدامات انجام گرفته طی 40 سال گذشته باید به مردم بازگو شود.
وی اظهار کرد: دستاوردهای نظام در سایه همدلی و وحدت کسب شده و این در حالی است که ظرفیت های فوق العاده ای نیز در بخش های مختلف کشور وجود دارد.
امام جمعه زنجان ادامه داد: کشورمان در عرصه های مختلف علمی به پیشرفت های خیره کننده ای رسیده و در این میان مسئولان دلسوز انقلاب نیز درصدد رفع مشکلات موجود هستند.
وی بیان کرد: همگان باعزم عمومی باید به دشمن ثابت کنیم که می توانیم چنانچه در گذشته با وجود مشکلات گوناگون به این امر مهم نایل شدیم.
حجت الاسلام خاتمی افزود: راه غلبه بر توطئه های دشمنان وحدت، همدلی و تبعیت از فرامین رهبری است.
وی خاطرنشان کرد: مراسم گرامیداشت دهه فجر امسال پررنگ تر و مردمی تر در مساجد و محلات برگزار شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ادامه داد: برگزاری رزمایش بزرگ محمد رسوال الله با حضور نیروهای دریایی، زمینی، هوایی و پدافند هوایی در دریای عمان نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران بود.
6085/7320
خبرنگار: اعظم شامی ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.