به گزارش ایرنا، احمد بیگدلی روز شنبه در نشست شورای اداری استان زنجان افزود: به هر دلیلی در گذشته توقعاتی در میان مردم ایجاد شده است و امروز باید با همدلی در کنار مدیران عمرانی برای پاسخگویی به این انتظارات با اجرا و بهره برداری از پروژه های عمرانی اقدام کرد.
وی یادآورشد: مدیران بدانند که این صندلی ها و تریبون هایی که در اختیار دارند، به پشتوانه جانفشانی شهدا به دست آمده است و باید قدردان این جایگاه بود.
بیگدلی هدف اصلی تمام مسئولان در کشور را تعالی نظام اسلامی و خدمت رسانی به مردم اعلام و اظهار کرد: ارتباط تنگاتنگ میان مدیران و نمایندگان مجلس منجر به پر کردن خلاهای موجود و رفع سریعتر مشکلات و مسائل مبتلا به مردم می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استاندار زنجان هم در این جلسه گفت: تاکید دولت در تمام مسائل اقتصادی اجتناب از طرح دعاوی میان دستگاه های دولتی در خارج از قوه مجریه است.
فرامرز نیک سرشت خاطرنشان کرد: اختلاف ها وجود دارد و گاه برخی قوانین و مقررات مغایر با هم هستند و مدیران در جلسه ها به توافق نمی رسند اما این مساله نباید به خارج از دایره دولت کشیده شود.
وی تاکید کرد: در صورتی که مدیرانی با یکدیگر مشکل دارند، می توانند مساله را به دولتمردان بالادستی خود منتقل و آن را حل کنند.
نیک سرشت تصریح کرد: مدیران متوجه باشند که طرح این دعاوی در خارج از دولت و در قوه دیگر، نوعی یاس و نومیدی را در جامعه ایجاد و پراکنده می کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استاندار زنجان گفت: یکی از دلایل وقایع هفته های گذشته در کشور و این استان، ایجاد یاس در جامعه و میان اقشار مختلف مردم بود.
وی ادامه داد: زمانی که اختلاف ها به مراجع قضایی و خارج از دولت منتقل می شود، در نهایت منجر به نومیدی در میان مردم خواهد شد.
نیک سرشت نیاز کنونی جامعه را وفاق و همدلی در میان تمام مسئولان برشمرد و اضافه کرد: همین وفاق و همدلی از زمینه های بازگشت امید به میان مردم است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استاندار زنجان در ادامه گفت: مسئولان همکاری لازم را برای شناسایی، ارائه و گاه فروش اموال مازاد دستگاه های دولتی داشته باشند.
وی ابراز کرد: در لایحه بودجه سال 97، دولت 600 هزار میلیارد ریال منابع از محل فروش اموال مازاد پیش بینی کرده است و مدیران خود باید در این زمینه پیش قدم شوند.
نیک سرشت افزود: مدیران ابتدا خود پیش قدم شوند و از محل فروش این اموال مازاد بخشی از منابع مالی مورد نیاز دستگاه خود را تامین کنند، در غیر این صورت کارگروه استانی وارد خواهد شد و اگر کافی نبود به حتم موضوع از طریق تهران پیگیری می شود.
زنجان نزدیک 6 هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی نیمه کاره دارد که مهمترین علت تاخیر در اجرا و بهره برداری از آنها، نبود منابع مالی کافی است.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.