اسدالله درویش امیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احساس امنیت و اعتماد به پایداری آن، یک اصل برای ورود سرمایه گذاران به هر نقطه از جهان محسوب می شود.
وی یادآورشد: سرمایه گذار باید اطمینان خاطر داشته باشد که مقصد مورد نظر برای سرمایه گذاری امن است و نظم و انضباط دارد و به سرمایه و ثروت وی آسیبی نمی رسد و می تواند از آن به نحو صحیح و شایسته استفاده کند.
درویش امیری تاکید کرد: طبیعی است هر نوع اغتشاش، التهاب، چالش های سیاسی، اجتماعی و امنیتی می تواند فضای ذهنی سرمایه گذار را خراب کند و به او بگوید که این محیط فضای مناسبی برای سرمایه گذاری نیست.
استاندار زنجان گفت: نا آرامی های دی سال جاری، در 2 موضوع به این استان لطمه زد و 2 سرمایه گذار خارجی که وارد زنجان شده بودند، اعلام کردند که تصمیم گیری خود را به آینده موکول می کنند.
وی اظهار کرد: این اعلام تصمیم، یعنی فرصت را سپری می کنند تا آینده را ارزیابی کنند که آیا برای سرمایه گذاری به حضور خود ادامه بدهند یا خیر.
درویش امیری خاطر نشان کرد: تمام تدبیر و امید، فقط مربوط به دولت است، برای مدیریت کشور همه ارکان نظام باید تدبیر داشته باشند، همه بخش های نظام، رسانه ها، دستگاه قضایی، امنیتی، دانشگاه ها، مراکز فرهنگی در کنار دولت ها باید تدبیر به خرج دهند.
استاندار زنجان گفت: مگر می توان جامعه را بدون تدبیر پیش برد و اداره کرد از همین رو باید همه دست به دست هم بدهند و فضا را برای آینده و سرمایه گذاری داخلی و خارجی مهیا کنند.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.