به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان بر لزوم فراموش نکردن مستضعفان در برنامه ریزی ها و رفع مشکلات تاکید کرد و افزود: عده بسیاری در جامعه وجود دارند که از نظر اقتصادی و معیشت در تنگنا هستند.
وی یادآورشد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمود باید مشکلات را شناخت، تقسیم کار کرد و دست به دست هم برای رفع مشکلات موجود در جامعه پیش رفت.
حجت الاسلام خاتمی اظهار کرد: از سوی دیگر باید پذیرفت که در جامعه مشکل وجود دارد و می توان عملکرد مسئولان را نقد کرد، اما به حتم این انتقادات باید منصفانه باشد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به حادثه کشتی سانچی و رحلت شهادت گونه 32 سرنشین آن اشاره کرد و گفت: این افراد در مسیر خدمت انجام وظیفه و خدمت به میهن خود به شهادت رسیدند و باید قدردان تلاش های آنان بود و این حادثه را به خانواده آنان تسلیت گفت.
به گزارش ایرنا، 16دی یک کشتی فله بر چینی حامل 64 هزار تن گندم در سواحل شانگهای با نفتکش ایرانی سانچی که حامل بیش از 130 هزار تن میعانات گازی بود، برخورد کرد.
در این حادثه، نفتکش سانچی با 30 تبعه ایرانی و 2 بنگلادشی دچار حریق و انفجارهای سنگین شد.
امام جمعه زنجان همچنین به برگزاری سیزدهمین اجلاس بین المللی مجالس کشورهای اسلامی در ایران اشاره و خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند مهمترین مشکل کنونی جهان اسلام که نباید از آن غافل شد، وجود تفرقه ای است که بهانه دست دشمنان برای اختلاف افکنی میان مسلمانان به شمار می آید.
حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: جهان اسلام باید بر روی موضوع های مهم تمرکز کند و از مسائل حاشیه ای و فرعی بپرهیزد و هم اکنون مهمترین مساله جهان اسلام فلسطین است.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.